Vše o nákupu v e-shopu

PLATBA

Platba kartou on-line (zdarma)

přes bezpečnou platební bránu České Spořitelny

loga4

Platba na dobírku (36 Kč)

v hotovosti při převzetí zásilky

 

Bankovním převodem (zdarma)

b.ú. České Spořitelny 3168615379 / 0800

variabilní symbol = číslo vaší objednávky

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

DOPRAVA

GLS

Balík bude doručen přímo na vaši adresu a dostanete upozornění (e-mailem, SMS) o doručení vaší zásilky.

Cena dopravného ČR: 49 Kč

Cena dopravného SR: 179 Kč

Doručení

Zboží doručujeme standardně během 3-5 pracovních dnů pokud v poznámce před platbou není uvedeno jinak (v případě vysokých nebo nízkých teplot nevhodných pro doručování).

REKLAMACE

Přebírání zásilky

Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení! Pokud je obal poškozen a došlo tím k mechanickému poškození zboží nebo část zboží chybí, jde o zavinění na straně přepravce. Takovouto zásilku odmítněte převzít a reklamujte na místě u dopravce. 

Odstoupení od smlouvy

Při nakupování v e-shopu máte právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být zboží vráceno nepoškozené, bez známek opotřebování, pokud možno v původním obalu.

Reklamace výrobku v záruce

Záruční lhůta je uvedena na obalu zboží. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným skladováním. 

 

Postup při vrácení zboží / reklamaci:

O vrácení nepoužitého zboží nebo o reklamaci nás informujte e-mailem na adrese info@lechocolat.cz. Ve zprávě prosím vždy uveďte číslo objednávky.

Zboží vraťte:

– buď fyzickým dodáním do provozovny prodávajícího na adrese Le Chocolat s.r.o., Obchodní Centrum Letňany, Veselská 663, 199 00 Praha 9 – Letňany

– nebo odesláním zboží na stejnou adresu. UPOZORNĚNÍ: zboží odeslané zpět na dobírku nebude prodávajícím převzato a naopak bude kupujícímu vráceno na jeho náklady zpět.

Dle zákona musí být reklamace vyřízena do 30 dnů od uplatnění. Vždy se snažíme, abychom tuto lhůtu co nejvíce zkrátili.

Skladování

Pokud chcete uchovat výrobky déle v bezvadné kvalitě, skladujte v suchu při teplotě 16-22°C. TIP: Nejvíce kvalitě čokolády škodí velké výkyvy teplot. Může pak vzniknout např. známý šedý povlak na čokoládě. Ten není na závadu výrobku, ale bývá estetickou vadou. Proto pokud rádi uchováváte čokoládu v lednici, konzumujte ji ihned ji po vynětí.

Záruka

Většinu našeho sortimentu tvoří čokoládové výrobky, které mají na obalu uvedenou expiraci (dobu minimální trvanlivosti). Pro ně platí, že záruční doba končí uplynutím této lhůty.