Doprava a platba

Doprava - zdarma už od 1 200 Kč

ZPŮSOB DOPRAVY NÁKUP do 1200 Kč NÁKUP nad 1200 Kč NÁKUP nad 1500 Kč
Zásilkovna 59 Kč ZDARMA ZDARMA
GLS 109 Kč 109 Kč ZDARMA
Česká pošta (balík do ruky) 119 Kč 119 Kč ZDARMA
Messenger (po Praze) 259 Kč 259 Kč 259 Kč
Osobní odběr (sklad Horní Počernice, Praha) ZDARMA ZDARMA ZDARMA

 

Platba

ZPŮSOB PLATBY CENA
Platba kartou online ZDARMA
Převod online ZDARMA
Dobírka (hotově nebo kartou) 39 Kč

 

Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu GoPay.
Naši pracovníci nemají přístup k údajům o vaší kartě.

Nepodařila se vám z jakéhokoli důvodu platba přes rychlý bankovní převod?
Platební brána GoPay vám do 30 minut zašle email s odkazem pro opakování platby.
Nebo můžete platbu poukázat přímo na náš bankovní účet:
číslo: 7757061667/2010
IBAN CZ2720100000007757061667
BIC FIOBCZPPXXX
Nezapomeňte uvést jako variabilní symbol číslo vaší objednávky: např. 2019007379
(najdete ho v předmětu potvrzovacího mailu)

 

VAŠI ZÁSILKU OBDRŽÍTE 2-6 PRACOVNÍCH DNÍ OD OBJEDNÁVKY, DLE ZVOLENÉ DOPRAVY.
POKUD MÁME ZBOŽÍ SKLADEM, VYŘIZUJEME VAŠI OBJEDNÁVKU CO NEJDŘÍVE.

Snažíme se předat objednávky zaslané do 17 hod dopravci následující pracovní den.
Dodací lhůty, které uvádějí dopravci na svých webových stránkách, prosím považujte za orientační, ne garantované.

DORUČENÍ ZÁSILKOVNA

Balíček je doručen na Vámi zvolené odběrné místo, kde si jej můžete osobně převzít.
Otevřená odběrná místa Zásilkoven jsou průběžně aktualizována (přehled vidíte v košíku při volbě odběrného místa).
Pokud zvolíte platbu na dobírku, můžete na místě zaplatit kartou

DORUČENÍ GLS
Balíček bude doručen až k vám domů prostřednictvím kurýrní služby GLS.
Pohyb svého balíčku sledujte na stránkách zásilkové služby dle pokynů v emailu, který vám zašle dopravce.
E-mailem a sms den předem dostanete oznámení o termínu doručení.
Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji dle pokynů dopravce změnit do jednoho z výdejních míst GLS.
Pokud uvedete adresu k sobě do práce, nezapomeňte uvést i název firmy. Kurýrovi můžete zaplatit kartou.

DORUČENÍ ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY
Balíček bude doručen až k vám domů prostřednictvím České pošty.
Pohyb svého balíčku sledujte na stránkách zásilkové služby dle pokynů v emailu, který vám zašle dopravce.
E-mailem a sms den předem dostanete oznámení o termínu doručení.
Pokud vás dopravce nezastihne, balíček bude uložen k vyzvednutí na místně příslušné pobočce České pošty. 
Pokud uvedete adresu k sobě do práce, nezapomeňte uvést i název firmy. Dobírku můžete zaplatit kartou.

DORUČENÍ MESSENGER PO PRAZE
Balíček bude doručen na adresu prostřednictvím kurýrní služby Messenger.
Ideální pro expresní zásilky nebo zasílání dárků. Doručení tentýž den při objednání do 12:30 hod.
V případě větší objednávky dárkových balíčků nebo bonboniér si možnost doručení tentýž den prosím ověřte telefonicky na 602 353 868 (9-17h).
V předvánočním období si vyhrazujeme úpravu disponibility služby Messenger dle aktuální vytíženosti kurýrů.

OSOBNÍ ODBĚR VE SKLADU V HORNÍCH POČERNICÍCH V PRAZE
Zboží je možno vyzvednout si v našem skladu ELMS service s.r.o., Budova B6, Ve žlíbku 1800/77, Praha 9 - Horní Počernice.
Počkejte prosím na heslo pro vyzvednutí, které vám příjde sms. V případě platby dobírkou si připravte hotovost. Sklad nepřijímá karty.
Otevírací doba skladu: po-pá. 9-14hod, popř. později po telefonické domluvě na tel. 724 546 526 (zákaznická podpora skladu).

 

DORUČOVÁNÍ V LÉTĚ A V ZIMĚ
Čokolády jsou od výrobce chráněny papírovým přebalem a/nebo PET či ALU fólií. My je balíme do bublinkové fólie.

Spolupracujeme se spolehlivými dopravci. Přeprava na větší vzdálenosti (depo-depo) se u většiny dopravců odehrává v noci. 
Při vyšších nebo nízkých venkovních teplotách upravujeme expedici zásilek dle rozpisu níže.
Dosud jsme díky těmto opatřením neměli žádnou zákaznickou reklamaci na poškození čokolád vlivem teplot.

V LÉTĚ
Zásilky expedujeme standardně při teplotách do 25°C.
Při teplotách 25-29°C expedujeme pouze pondělí-čtvrtek, aby zásilky nebyly přepravovány přes víkend.
Při teplotách nad 30°C pozastavujeme expedici. Zásilku odbavíme pouze na přání zákazníka.

V ZIMĚ
Zásilky expedujeme standardně při teplotách do -5°C.
Při teplotách pod -5°C expedujeme pouze pondělí-čtvrtek, aby zásilky nebyly přepravovány přes víkend.
Při teplotách nad -15°C pozastavujeme expedici. Zásilku odbavíme pouze na přání zákazníka. 

 

Doručování během pandemie COVID-19

Zavedli jste nějaká hygienická opatření?
Jsme potravinářský provoz. Vysoký standard hygienických podmínek je pro nás běžný. V našem skladu dodržujeme přísné hygienické podmínky.

Nad rámec běžného provozu: pracovní plochu, pracovní pomůcky a vše další pravidelně čistíme desinfekčními prostředky.
Všichni pracovníci při odbavování zásilek nosí roušky a každý má k dispozici svou desinfekci a antibakteriální mýdlo.
Naši pracovníci nepřicházejí do styku ani s kurýry přepravních služeb – balíky předáváme na odběrovém místě, kde si kurýr balíky vyzvedne. 

Může dovážené zboží z oblastí, kde se nemoc rozšířila, být zdrojem infekce u lidí?
Vzhledem k dosud zaznamenaným metodám přenosu a relativně nízké stabilitě koronavirů v životním prostředí je nepravděpodobné, že by dovážené zboží, jako dovážené potraviny nebo spotřební zboží a hračky, nástroje, počítače, oblečení nebo boty, mohly být zdrojem infekce nového typu koronaviru.
zdroj: Německý federální institut pro posuzování rizik (BfR)
Všechno zboží, které dovážíme z Itálie nebo ze Španělska, bylo dovezeno před vypuknutím epidemie. Zboží je převáženo v chlazeném režimu a uskladněno v chlazeném skladu (6°C). Je tedy zcela nepravděpodobné, že by mohlo být jakkoli zdrojem infekce. Děkujeme za vaše pochopení, trpělivost a podporu.