Reklamace a vrácení

Přebírání zásilky
Věnujte prosím mimořádnou pozornost vnějšku balení! Pokud je obal poškozen a došlo tím k mechanickému poškození zboží nebo část zboží chybí, jde o zavinění na straně přepravce. Takovouto zásilku odmítněte převzít a reklamujte na místě u dopravce. 

Odstoupení od smlouvy
Při nakupování v eshopu máte právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být zboží vráceno nepoškozené, bez známek opotřebování, pokud možno v původním obalu.

Reklamace výrobku v záruce
Záruční lhůta je uvedena na obalu zboží. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným skladováním. 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ
O vrácení nepoužitého zboží nebo o reklamaci nás informujte emailem na adrese info@lechocolat.cz. Ve zprávě prosím vždy uveďte číslo objednávky.

Zboží vraťte:
– buď fyzickým vrácením na adrese ELMS service s.r.o., Budova B6, Ve žlíbku 1800/77, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice
– nebo odesláním zboží na adresu ELMS service s.r.o., Budova B6, Ve žlíbku 1800/77, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice
UPOZORNĚNÍ: zboží odeslané zpět na dobírku nebude prodávajícím převzato a naopak bude kupujícímu vráceno na jeho náklady zpět.

Dle zákona musí být reklamace vyřízena do 30 dnů od uplatnění. Vždy se snažíme, abychom tuto lhůtu co nejvíce zkrátili.
Úplné znění reklamačního řádu čtěte prosím v obchodních podmínkách.

Skladování
Pokud chcete uchovat výrobky déle v bezvadné kvalitě, skladujte v suchu při teplotě 16-22°C. 
TIP: Nejvíce kvalitě čokolády škodí velké výkyvy teplot. Může pak vzniknout např. známý šedý povlak na čokoládě. Ten není na závadu výrobku, ale bývá estetickou vadou. Proto pokud rádi uchováváte čokoládu v lednici, konzumujte ji ihned po vynětí.

Záruka
Většinu našeho sortimentu tvoří čokoládové výrobky, které mají na obalu uvedenou expiraci (dobu minimální trvanlivosti). Pro ně platí, že záruční doba končí uplynutím této lhůty.